Meld kun den virkelige fejl.
Oprettet af AnneM
2014-03-08 08:49:04
Forfatter | Indlæg |
---|---|
Skrevet af AnneM
2014-03-08 08:49:04
|
Meld kun fejl med den fejl der er. Og ikke melde fejl og derefter den virkelige fejl. Ved ikke om dette kan forstås - jeg kan ikke forklare det bedre, men når der meldes 2 x fejl skal kortet checkes igennem og når den ene fejl melding ikke er der :( Venlig hilsen Anne |
Skrevet af kirsten
2014-03-08 09:33:49
|
Hej Anne Jeg forstår ikke helt hvad du mener Men er enig med dig i at mange af de meldte fejl er noget være rod :evil: eks. jeg kan ikke læse …. er ikke en fejl, (det hører til under hjælp til tydning) MVH. Kirsten |
Skrevet af AnneM
2014-03-08 10:12:10
|
Hej Kirsten Nej, det er ikke nemt at forklare – men prøver. Hvis en taster melder en fejl f.eks. navnet og skriver dette som en fejlmelding, så har vedkommende også meldt fejl uden tekst – på den måde står der f.eks. Fejl i registreringen: uden tekst Derefter følger Fejl i registreringen: nu med f.eks. vedr. navnet D.v.s. selvom man alligevel skal checke hele kortet bruger man tid på at lede efter den fejl der jo ikke er der. Er enig med dig i: eks. jeg kan ikke læse …. er ikke en fejl, (det hører til under hjælp til tydning) Og bare nogen ville bruge tid på selv at læse datoer på Rapp. el. lign. især hvor bladet skal vendes nogle grader for at læse datoen og derefter melde fejl med oplysning af dato o.s.v. – det vil være en hjælp. Taster nu Nørrebro hvor mange blade er blevet sprunget over efter at 1 adresse er tastet og de lange/svære er ”givet” videre til andre. ;) Venlig hilsen Anne |